Na konci roku 1932 dôjde v Alfe Romeo k ďalšiemu prevodu vlastníctva, ktoré bude posledným až do doby jeho odkúpenia zo strany Fiatu.
Vlastníkom Alfy sa stáva I.R.I. (Inštitút pre priemyselnú obnovu) a oznamuje jej stiahnutie z pretekov. Na mieste štvorlístku pokračujú milánske červené autá v účasti na pretekoch iba v znamení vzpínajúceho sa koňa stajne Ferrari, ktorá zastupuje Alfu v pretekoch. Pod vedením Uga Gobbata sú zmodernizované výrobné zariadenia, prechádza sa na pásovú výrobu a je započatá výroba nákladných áut a autobusov. V druhej polovici tridsiatych rokov je podnik nabitý energiou. Športová činnosť pokračuje v tak ostrom tempe, že odsunie na druhú koľaj sériovú výrobu. V roku 1937 vystriedal Gioacchino Colombo Vittoria Jana a v roku ’38 vzniká stajňa Alfa. Športová činnosť je ovplyvnená politickou klímou a sankciami: Mussolini zakazuje talianskym pilotom pretekať vo Francúzsku a v roku ’39 sa neuskutočnia ani preteky Mille Miglia. Zintenzívňuje sa výroba leteckých motorov. Začína stavba výrobného závodu v Pomigliano d’Arco.
Copyright © 2011 FIAT CHRYSLER AUTOMOBILES SR s.r.o. Powered by Picabo Webadmin 2010. Používaním týchto stránok súhlasíte s Obchodnými podmienkami |
|