Narodil sa v Siene v roku 1959 a v osemdesiatych rokoch má pozíciu pilota s medzinárodnou povesťou. Jeho začiatky na okruhoch Formuly 1 prebehli v roku 1986. V roku 1988 prechádza k Benettonu, s ktorým vyhráva Veľkú cenu Japonska v roku 1989. Po vážnej nehode vo vrtuľníku je prinútený prerušiť kariéru vo Formule 1. Vracia sa k pilotovaniu v kategórii Turismo v prestížnom závode DTM (Rýchlostné majstrovstvá Nemecka Turismo) v roku 1992.
Narodil sa v Camaiore (Lucca) v roku 1964. V roku 1992 získava titul majstra Talianska Superturismo s debutujúcou Alfou 155 GTA. V roku 1993 vyhráva prestížny závod Deutsche Tourenwagen-Meisterschaft (DTM) na Alfe 155 V6 Ti ziskom 161 bodov na 20 závodoch s 10 víťazstvami. Nasledujúci roka sa klasifikuje ako tretí v DTM na Alfe 155 V6 TI, bojuje v dvoch Veľkých cenách vo Formule 1 na Ferrari, kde sa klasifikuje ako druhý vo Veľkej cene S. Marino. V roku 1998 je s Alfou 156 tretí na Majstrovstvách Talianska Superturismo. V roku 2000 sa klasifikuje štvrtý na European Super Touring Cup (EuroSTC) s Alfou Romeo tímu Nordauto, v roku 2001 prichádza ako druhý vo FIA European Touring Car Championship. Jeho curriculum zahŕňa aj titul majstra Talianska vo F3, ktorý získal v roku 1986.
Nordauto, Alfa Romeo a nadšenie.
Nordauto Engineering, založené Maurom a Monicou Sipsz, úspešnými pretekármi rallye a víťazmi Majstrovstiev Talianska Rallye Terra v roku 1990, je dnes moderná organizácia schopná rozvíjať všetky náležitosti pretekárskeho auta. Meno spojené s úspechmi na dráhe: 11 titulov získaných za dobu 10 rokov. Kardinálnym bodom je úzka previazanosť s Alfou Romeo, ktorá charakterizovala historický a športový vývoj talianskeho týmu.
Copyright © 2011 FIAT CHRYSLER AUTOMOBILES SR s.r.o. Powered by Picabo Webadmin 2010. Používaním týchto stránok súhlasíte s Obchodnými podmienkami |
|