8. novembra 2000: Alfa 147 obdrží “zlatý volant” 2000, najprestížnejšie ocenenie v Nemecku pre kategóriu kompaktov, hravo predbehne Audi A2 a Opel Corsa. Slávnosť, organizovaná časopisom “Bild am Sonntag”, čo je najrozšírenejší týždenník vychádzajúci v nedeľu v Európe, sa koná už 25 rokov. V roku 1995 sa dostalo tohoto ocenenia Alfe Romeo GTV.
Alfa 147 je autom roku 2001. medzinárodná porota pre ocenenie “Auto roku” zložená z 56 špecializovaných novinárov v zastúpení 21 európskych zemí, udelila titul za rok 2001 Alfe 147.
2000: Alfa Romeo oslavuje 90 rokov svojej histórie radou úžasných iniciatív. Začína to putovnou výstavou Cuore Sportivo. Potrebná krása najskôr v Dubline, potom vo Varšave a Viedne.
Značka potom oficiálne podporila dve športové udalosti Stajňa Portello a RIAR. Stajňa sa zúčastnila s modelom Giulia TI Super z roku 1967 na London-Sidney Marathon 2000 pre historické autá vyrobené pred rokom 1970. Súťaž, dlhá 18 tisíc kilometrov, bola odštartovaná v Londýne a prešla celou strednou Európou cez Rumunsko, Turecko a Irán až do Sydney v Austrálii. RIAR zorganizoval udalosť, ktorá sa viaže k športovej histórii výrobcu: XXI. Medzinárodnú Rallye historických vozidiel Alfa Romeo - Sicilie a Targa Florio, so sprievodom 50 Alf Romeo postavených do roku 1965, cez Palermo, Noto, Siracusy, Catanii, Caltanissettu, Ragusy a Trabiu.
Prvých štrnásť dní v júni 2001 zorganizoval Fiat Auto v Miláne stretnutie s ľuďmi z vlastných predajných sietí Fiat, Lancia a Alfa Romeo, ktoré nemá predchodcu z hľadiska široko prejednávaného programu a počtu osôb, ktoré sa ho zúčastnia. Celkový počet účastníkov: 6000 osôb v zastúpení 2180 predajcov pochádzajúcich z 25 zemí.
Cieľom bolo vytýčiť stratégiu obchodného rozvoja pre najbližšie roky. Výsledok: plán práce, ktorý je základom reakcie Fiatu Auto na zmeny prebiehajúce na poli automobilizmu.
Z týchto troch značiek je to Alfa Romeo, ktorá s pýši vlastníctvom veľkého odkazu a skvelým vnímaním obrazu značky na verejnosti. Nové Alfy 156 GTA a Sportwagon GTA slávnostne otvárajú príchod novej línie výrobkov, v ktorých vznikne vozidlo GTA pre každý model rady.
Mnohé ďalšie modely sú vo výhľade pre ďalšie roky.
Sila značky a výrobkov spolu s marketingovým plánom ad hoc priblíži značku ešte viac k zákazníkom tým, že ju uvedie do ich sveta. To znamená Alfa Romeo na veľkom plátne (ako sa už stalo s modelom Giulietta vo filme “Absolvent”), putovnej výstavy s nádhernými dobovými vozidlami z Múzea Alfa Romeo, cielený sponzoring, reklama kompatibilná so štýlom života cieľových zákazníkov Alfy Romeo.
Znovu ožíva mýtus GTA
V septembri 2001 sú na Autosalóne vo Frankfurte predstavené dve vozidlá s úžasnými výkonmi: Alfa 156 GTA a Sportwagon GTA. Po uplynutí 36 rokov od povestnej Giulie Sprint GTA ponúka Alfa Romeo svojmu publiku dva automobily, ktoré rovnako ako vtedy predstavujú absolútnu interpretáciu hodnôt značky.
Bolo rozhodnuté, že štylistické riešenie nebude prekračovať základné línie limuzíny a kombi, ale obmedzí sa na vonkajšie zásahy niekoľkými črtami, ktoré dajú ešte väčšiu silu športovému charakteru modelu. Skutočná inovácia vozidla spočíva v technike: nové GTA montujú nový motor s obsahom 3,2 litrov, výkonom 250 koni pri 6400 ot./min a maximálnym krútiacim momentom 300 Nm pri 5000 ot./min.
Alfa 156 GTA a Sportwagon GTA boli uvedené na trh v roku 2002. Mýtus čistého športového ducha znovu žije a rozvíja sa.
Copyright © 2011 FIAT CHRYSLER AUTOMOBILES SR s.r.o. Powered by Picabo Webadmin 2010. Používaním týchto stránok súhlasíte s Obchodnými podmienkami |
|