ROK VÝROBY: 2000
MOTOR: 4 valce v rade, priečne uložené vpredu – 6 valcov do V/60°, priečne uložené vpredu (2.5 V6) – 5 valcov v rade, priečne uložené vpredu (2.4 JTD)
ZDVIHOVÝ OBJEM: cm3 1598 (1.6 TS)– 1747 (1.8 TS) – 1970 (2.0 TS) – 2492 (2.5 V6) – 1910 (1.9 JTD) – 2387 (2.4 JTD)
VÝKON: kW 88 – 120 k pri 6300 ot./min. (1.6 TS), kW 103 – 144 k pri 6500 ot./min. (1.8 TS), kW 110 – 155 k pri 6400 ot./min. (2.0 TS), kW 138/141 – 190 k pri 6300 ot./min. (2.5 V6), kW 81 - 115 k pri 4000 ot./min. (1.9 JTD), kW 103 – 136 k pri 4200 ot./min. (2.4 JTD)
MAX. RÝCHLOSŤ: 191 - 230 km/h
Športové kombi podľa Alfy Romeo.
V roku 2000 je uvedená na trh aj verzia kombi (wagon) Alfy 156: Alfa Sportwagon. Z 156 zdedí techniku a motory: štyri benzínové, dva turbodiesely JTD. Motor 2.0 Twin Spark je k dispozícii aj so sekvenčnou prevodovkou na volante Selespeed, naviac s celkom automatickou funkciou City pre riadenie v mestskej premávke. 2.5 V6 24v ponúka šesťrýchlostnú verziu a verziu so systémom Q-System, kde je v každej situácii na výber automatické alebo manuálne ovládanie. Podvozok má značnú torznú tuhosť a rovnováha medzi predným štvorprvkovým zavesením a zadným zavesením „rozvinutým“ McPherson je optimálny. Ako výbavu na prianie ponúka vozidlo zadné zavesenie Nivomat, ktoré je schopné v reálnom čase kompenzovať každú zmenu usadenia vyplývajúcu zo zaťaženia vo vozidle. ABS poslednej generácie s integrovaným EDB zaručuje lepšie rozdelenie brzdového zaťaženia na štyri kolesá. Veľká stabilita pri akejkoľvek jazde, presnosť a účinnosť v zatáčkach. Vozidlo spája čisto športové pocity s voľnosťou a všestrannosťou vozidla kombi.
ROK VÝROBY: 2000
MOTOR: 1,6 Twin Spark – 105 k (77 kW)
1,6 Twin Spark – 120 k (88 kW)
2,0 Twin Spark – 150 k (115 kW)
1,9 JTD – 115 k (85 kW)
Kompaktná limuzína, ktorá hovorí k budúcnosti.
Predstavená na Medzinárodnom autosalóne v Turíne v roku 2000. Alfa 147, dlhá 4,16 metrov a široká 1,70 metrov, je krásne a imponujúce vozidlo, výkonné, bezpečné, s výbavou a komfortom porovnateľným s modelmi patriacimi rozhodne do vyššej kategórie. Pre toho, kto hľadá kompaktné a športové vozidlo, poskytujúce rovnaké potešenie z riadenia a rovnakú radosť z cestovania, aké pomohli k úspechu poslednej generácii modelov značky.
Štylistické riešenie v zásade opakuje mnoho znakov typických pre novšie Alfy Romeo. Znaky, ku ktorým sa priraďujú niektoré rysy tradičné: ako je V na kapote, ktoré sa stráca pod svetlometmi pripomínajúce prekrásnu 6C 2500 Villa d'Este z roku 1949 a triptych tvorený dvoma oddelenými zberačmi vzduchu a štítom. Štyri pohonné jednotky. K motorom je prispôsobený aj športový duch vozidla, mechanika. Platforma je odvodená od podvozku Alfy 156, zavesenia sú štvorprvkové vpredu a Mc Pherson vzadu. Alfa 147 je tiež vozidlom ponúkajúcim maximálnu bezpečnosť: aktívnu aj pasívnu. K výkonnému a stavebníckemu brzdovému zariadeniu sa pripája nielen ABS, ale aj niektoré dokonalé elektronické zariadenia ako je rozdeľovač brzdnej sily medzi predné a zadné kolesá (EBD), obmedzovanie prekĺzavania kolies pri akcelerácii (ASR), nastavenie brzdného momentu pri jazde do kopca (MSR) a kontrola stability v zatáčke (VDC). A konečne môže byť Alfa 147 vybavená úplným telematickým prístrojovým vybavením, ktoré zahŕňa telefón, navigátor, hlasové ovládanie, farebnú obrazovku TFT, palubný systém CONNECT.
Rovnaké odhodlanie, rovnaký štýl, ale dve dvere naviac.
Rada Alfa 147 je v roku 2001 doplnená päťdverovou verziou. Táto verzia ponúka väčšiu všestrannosť použitia a jednoduchšiu prístupnosť, osobitosť a štýl trojdverovej verzie sú aj tu zachované.
Štylisticky preberá päťdverová verzia riešenie, ktoré sa stáva detailom exkluzívneho štýlu: zadná čierna rukoväť je zamaskovaná v ráme okna. Týmto riešením zostáva viditeľný rovnovážny bod na prednej rukoväti a pripomína tak obraz športových áut nazývaných kupé. Verzia je k dispozícii so zariadením CONNECT, dokonalým palubným informačným systémom, k dispozícii v troch úrovniach, ktoré zahŕňajú autorádio RDS a CD, telefón GSM dual band s hands free, GPS a tlačidlo CONNECT, prístupový kľúč k svetu služieb a k spojeniu s Contact Centre pre servis alebo informácie.
ROK VÝROBY: 2002
ZDVIHOVÝ OBJEM: 3179 cm3
VÝKON: kW 184 – 250 k-CEE pri 6200 ot./min. – max. moment 300 Nm (30,6 kgm) pri 4800 ot./min.
MAX. RÝCHLOSŤ: 250 km/h
“Čistý športový duch znova žije a rozvíja sa”.
Esencia športového ducha rozvinutého na GTA (Gran Turismo Aleggerita) sa od roku 2002 znovu ponúka na modeloch 147, 156 a 156 Sportwagon. Svalnaté a hlboké tvary karosérie s agresívnou líniou vyvolávajú pocit odhodlania čisto športovej povahy, aj keď charakter základných verzií zostáva nedotknutý. Skvelé výkony dodávané motorom s 250 koňmi, priľnavosť, ktorá vozidlo prilepuje na cestu, a brzdný systém s vyšším účinkom zväčšujú radosť z riadenia s pocitom úplného bezpečia. GTA má vďaka štýlovým detailom vysokú úroveň výbavy, farieb a tvarov vytvorených exkluzívne pre model. Od 156 kombi a limuzíny až po kompakt 147, ponúkajú modely GTA radu, ktorá reaguje na rôzne nároky zjednotené výkonom a odhodlaním. Pre toho, kto volí športový charakter, ale nechce sa ničoho vzdať.
Copyright © 2011 FIAT CHRYSLER AUTOMOBILES SR s.r.o. Powered by Picabo Webadmin 2010. Používaním týchto stránok súhlasíte s Obchodnými podmienkami |
|